Shakespeare Quotes

luni, 6 aprilie 2009

As vrea...


As vrea sa fiu poet macar pentru cinci minute...sa fac parte din acea categorie de oameni care se joaca in cuvinte si reusesc sa exprime de la cele mai marete semtimente la cele mai banale remuscari. Sa pot expune din interior catre exterior. Azi mai mult ca niciodata imi doresc sa fiu poet(defapt in fiecare an in ziua de 6 aprilie )...Nu cred ca o sa gasesc cuvintele cele mai potrivite pentru a descrie cat de mult inseamna ea(Mo) pentru mine asa ca azi de ziua ei ii doresc tot binele din lume si toata dragostea care exista intr-un om. Orice s-ar intampla sa stii ca o sa fiu langa tine(serios).Toate astea pentru cea mai buna sora din lume si ma simt cea mai norocoasa persoana din univers ca e a mea:p.
....La multi ani Mo!!!...

5 comentarii:

  1. Ureaza-i LA MULTI ANI! si din partea mea!....
    Si inca ceva...eu ma joc cu cuvintele...compun poezioare pe blog...am foarte multe!
    .
    Te pup!
    Iti doresc sa compui mai frumos ca mine!
    Iar te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce sa zic este foarte frumos din partea sa ai un articol dedicat in totalitate pt sora ta...
    Draga MO poti sa stai foarte linistita ca Flori vegheaza pt tine :)))
    Este un lucru foarte frumos sa fii fericita ca ai cea mai buna sora din lume si faptul ca ea inseamna mult pt tine este evident:)))
    Frumoasa poza:)

    RăspundețiȘtergere
  3. oare cine a facut-o???ah?! octav...toate laudele pt fotograf...

    RăspundețiȘtergere
  4. tu esti zeitza florilor migdalate,,

    RăspundețiȘtergere