Shakespeare Quotes

marți, 7 aprilie 2009

"It's my life"


"Tomorrow's getting harder make no mistake
Luck ain't even lucky

Got to make your own breaks
It's my life And it's now or never
I ain't gonna live forever

I just want to live while I'm alive
My heart is like an open highway
Like Frankie said I did it my way
I just want to live while I'm alive
'Cause it's my life"(bon jovi)



Azi am realizat ca am acordat prea multa atentie unor "banalitati"si am neglijat ceea ce era mai important pentru mine, adica... pe mine( stiu ca suna putin cam egoist din partea mea dar cred ca am ajuns in momentul perfect pentru a fi astfel). Ceea ce m-a detreminat sa scriu despre asta au fost:
  • unu- melodia celor de la Bon Jovi
  • doi-un telefon primit azi la ora 9:55(defapt ieri 6 aprilie), care imi aducea la cunostinta ca in cateva minute am partial la dinamica(apropo merci cristina ca m-ai sunat).
Si incep sa ma agit timp de 2-3 minute pana ajung la concluzia ca, ce rost are atata zarva daca tot nu stiu nimik?...asa ca am decis sa nu ma prezint. Ca mai tarziu sa ma intalnesc cu o patre din colegii mei care, ghiciti ce imi zic..."Ce bine ca nu ai venit ca a fost asa de naspa am pierdut timpul degeaba". Ce frumoasa e viata de student...=)) un sfat de care vreau sa tineti cont... traiti clipa...viata e scutra iar timpul nu asteapta pe nimeni. Cat despre partiale si examene avem timp si pentru ele...toate la vremea lor;)...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu