Shakespeare Quotes

vineri, 1 mai 2009

Leben


Oare suntem capabili sa constientizam cat de valoroasa este viata?In fond, ce este viata? O etapa...cam scurta(pana la urma nimeni nu beneficiaza mai mult de 100 de ani, asta in cazuri fericite si rare).Stim noi sa apreciem ce n-i s-a dat?Am luat ce n-i s-a oferit, nu am fost nevoiti sa depunem nici un efort in obtinerea EI si tot asa de usor o vom pierde. Acum... important e, ce facem cu timpul asta de care dispunem? Asteptam sa treaca si la capat de drum sa ne lovim de regrete?? Eu una intentionez sa profit la maxim si cu atat mai mult, cand nu am idee cat timp mai e dupa ieri...dar maine??? Fiecare zi e unica prin simplu fapt ca exista...poate ca lucrurile "banale"sunt cele care ne aduc cele mai mari satisfactii(fara ele nu ar mai exista nici "marile"realizari).M-ai mereu ma aud spunand "ce ma plictisesc!!" ce inseamna asta, 3 secunde din viata mea pierdute, irosite pe 3 cuvinte care nu imi imbunatatesc viata...mai rau ma fac sa realizez ca urmatoarele ore sunt compromise...dar zilnic exista o sansa de evadare de la rutina si asta ma face mai multumita...Totul ar fi atat de simplu, daca teama de cotidian nu ne-ar influenta in perceperea eronata a esentei noastre."Viata-i simpla si frumoasa..." noi suntem singurii care o complicam, pentru ca ce e simplu, e si usor de obtinut ceea ce nu ne mai multumeste...Poate ca ne-am obisnuit sa luptam pentru ceea ce ne dorim, dar angajandu-ne intr-o competitie, uitam sa apreciem ceea ce deja avem...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu