Shakespeare Quotes

miercuri, 5 august 2009

HELP!!!

Am ajuns la concluzia ca poporul roman nu se va schimba niciodata...iar eu care tot mai speram sa "ii" dau o sansa , sunt profund dezamagita(oficial). "Toata afacera" a cazut intr-o zi nu foarte indepartata de ziua de azi. Eram la metrou, mai exact coboram la Stefan cel Mare, veneam de la gara. "Se deschid usile, imi iau intr-o mana geamantanul si in cealata sticla cu apa pe care urma sa o arunc(la un cos de gunoi preferabil), dar privirile mi-au fost furate de un "mic" eveniment. Aud vesnica poezioara:"ATENTIE! SE INCHID USILE!".Vad o persoana cum se strecoara in metrou in acea fractiune de secunda..acum ma intreb...cand a mai avut timp sa arunce punga de cornuri care plutea in fata mea?Oare ii era greu daca o tinea pana la statia unde urma sa coboare?Si acolo sa caute un cos de gunoi? Nu stiu, dar gestul respectivei persoane mi-a produs un dezgust, care cu greu mi-as fi imagianat ca imi poate fi produs. Poate...nici un poate! Asta e romanul si e atat de incuiat...ca ne meritam toate "laudele". In momentul asta m-am gandit, daca comercializanti ar pune un procent mai mic in calculul pretului "bine cultivat", iar suma care ar rezulta de aici ar fi alocata pentru returnarea recipientelor din plastic banuiesc ca asa am putea face ceva in sensul acesta. Aici vreau sa zic ca daca romanul nu e motivat "financiar" nu e in stare sa miste un deget pentru binele comunitatii. In timp ce efectuam un sondaj de opinie imi zice o persoana trecuta de varsta a 3-a : " Ce sa fac eu domnisoara?Ca eu daca mai traiesc 10 ani e bine. Asa ca ori de mor de boala ori din alte cauze, nu mai are importanta."
Dar oare el nu s-a intrebat de unde a venit boala? Oare nepotii lui nu or sa sufere de pe urma atitudinii lui? Eu zic sa ne gandim un pic la ce ne asteapta! Si acum cand inca mai avem sansa de a schimba ceva sa profitam de aceasta oportunite si sa ne implicam, sa ajutam, ca pana la urma tot noua ne facem un favor.
Un prieten imi zicea un banc, ironic dar...
"In cosmos. O planeta trece pe langa Terra, o vede abatuta, trista si o intreaba: Terra ce ai patit? Cu o voce aproape stinsa se aude: Nu stiu mi-au iesit niste homosapiens! La care cealata planeta: Stai linistita, am avut si eu!" Asta suntem noi???O maladie, o eruptie, o invazie? Nn vedeti ca ne autodistrugem!!

Nu asa ca e frumoasa?!



2 comentarii:

  1. E pacat ca ceea ce spui si descrii e adevarul...care se pare ca va ramane mereu printre noi, de la o generatie la alta...Daca te uiti si la romanii din afara ai sa vezi de ce se aud despre noi numai lucruri rele.Si nu cauza celor din tara in care emigram, ci tot din cauza semenilor nostri...care sunt avizi dupa bani si putere:dChiar daca au mai ramas cateva persoane care inca mai stiu sa se comporte intr-o societate..acestia sunt prea putini si vor fi inabusiti de buruienile care cresc in jur peste tot...Asa ca..nu sunt prea multe solutii de adoptat..decat ceva care sa ii stimuleze si pe ceilalti sau sa ii constranga sa faca ceva in folosul comunitatii;)

    RăspundețiȘtergere
  2. si mie mi s-a intamplat sa iau parte la "evenimente" de genu'...si asta e sunt prea multi cei carora nu le pasa si putini cei carora le pasa...cred ca intr-un final se vor resemna cu toti si vom fi un jeg, un muc pe ce a mai ramas din "albastrul pur"

    RăspundețiȘtergere