Shakespeare Quotes

joi, 25 iunie 2009

Daca...


Tot aud si ma tot lovesc de articole pe net despre reincarnare, despre ce ai fost intr-o alta viata si alte chestii de genul. Sincer nu stiu ce sa cred despre treaba asta. Ma gandesc ca ideea pleaca de la teama de moarte, adik sa nu regret ca nu am facut "asta" acum pentru ca am sansa sa o fac in alta viata. Asa sa fie?Mie una imi place ideea ca avem o VIATA si asta e unica si speciala si sa faci ce vrei tu, sa nu ai regrete, intr-adevar,dar nici ideea ca, lasa ca o sa fac "data viitoare". Daca chiar avem mai multe vieti, m-am gandit...daca as putea, as alege sa fiu...?
  • o culoare: as zice negru, dar cum e nonculoare, voi zice rosu;
  • un animal: caine;
  • un anotimp: nu ma pot hotara intre primavara si toamna(sau amndoua);
  • un fenomen al naturii: un fulger;
  • un instrument muzical: pian;
  • un fel de mancare: o salata;
  • o bautura: Absolut Vodka :p;
  • un gen muzical: rock sau clasic;
  • un pom: bonsai;
  • un cantec: Supergirl-Reamon;
  • o carte: ...
  • o floare: una rara...;
  • un fruct: un pepene verde;
  • un articol vestimentar: o esarfa;
  • un accesoriu: o curea sau un ceas;
  • un oras: Berlin;
  • o celebritate: Albert Einstein;
  • o masina: Volkswagen Beetle cabrio(galbena);
  • un organ: inima;
  • un joc: nu stiu..
  • un vers: "You know the one that takes you to the places where all the veins meet, yeah"(The Verve- Bitter sweet symphony);
  • un obiect: o cheie;
  • un obiect de mobilier: biblioteca;
  • un film: jeux d'enfants;
  • o parte a corpului: ochii;
  • un metal: argint;
  • o piatra: imposibil de gasit...
Cam astea ar fi alegerile mele... poate aveti voi mai multe idei ...

5 comentarii:

  1. foarte tare asta!!!imi place cum suna!inteleg ce vrei sa spui!chiar tare!

    RăspundețiȘtergere
  2. supergirl~~~:X:X
    pepene verde
    si mai degraba un Cooper S

    RăspundețiȘtergere
  3. aa......si cu o cheie nu deschizi chiar orice
    cu toate k iti doresti asta de cele mai multe ori

    RăspundețiȘtergere
  4. Am pus o "cheie" gandindu-ma la idee de cheie veche(aproape ruginita), in spatele careia cu siguranta se ascunde un mister...nu m-am gandit la ideea de a deschide toate portile..;)

    RăspundețiȘtergere
  5. super tare ideea...dar daca ai fi o piatra imposibil de gasit...atunci nu ar fi trist?sa fii de una singura sa nu ajunga nimeni la tine?

    RăspundețiȘtergere