Shakespeare Quotes

luni, 9 noiembrie 2009

Cine suntem si ce vrem?


Ce vrem? Cati dintre noi sunt cei care stiu ce isi doresc, stiu ce vor? Am citit recent un post despre ce isi doresc femeile....si intr-o oarecare masura pot spune ca m-am regasit printre personajele prezentate in "povestioara"aceea. E trist pentru ca, e greu sa fii fata, femeie, mama, bunica, sotie, amanta si sa mai ai si o cariera...si toate astea trebuiesc facute de o singura persoana. Si fiind implicata in atatea actiuni toate importante pentru tine, esti coplesita de mai multe stari de spirit, de un amalgam de sentimente si pentru fiecare situatie pe care trebuie sa o abordezi diferit. Am cunoscut indeajuns de multe persoane ale caror "povesti" mi-au demonstrat ca viata e un mare cacat, asta din perspectiva in care incepi sa lasi multe de la tine , sa nu mai tii cont de standardele tale, de ceea ce in copilarie ai invata ca e bine si ce nu e. Cand esti mica crezi in povesti cu Feti-Frumosi pentru ca tot timul ti se citesc astfel de "aberatii" care te influenteaza pentru ca sunt scrise frumos si intotdeauna au un final fericit, clasicul final...."Si au trait fericiti pana la adanci batraneti...". Intr-un tarziu te inpotmolesti in adolescenta si toate visele si iluziile tale iti sunt spulberate de un "oarecare", care la momentul respectiv era totul pentru tine. Si asa incep toate "necazurile"...dar asteptarile tale nu scad, inca mai tinzi sa crezi ca lumea asta nu e plina de mitocani, ca acolo, undeva, unde tu nu o sa ajungi probabil niciodata exista acel "print" la care visam cu toatele. Si cum timpul trece, noi crestem si "printul" nu mai apare...dar cum nu poti sa iti petreci timpul stand intr-o continua asteptare, "experimentezi" si prin asta srandardele tale incep sa scada putin cate putin pentru ca nu o sa gasesti pe cineva care sa se ridice la standardele tale (asta ar insemna ca l-ai gasit pe Fat-Frumos si nu mai faci experimente). Dar daca il gasim ce facem, el e unul si noi? Cate? Se stie ca in ziua de azi, pe planeta noastra traiesc mai multe femei decat barbati.
Tot vad prin filme replici gen "Femeile!", iar in viata reala cea mai frecventa remarca la adresa femeilor e: "Doamne, complicate mai sunteti?". Da! suntem pentru ca, pentru noi conteaza multe lucruri. Daca nu am fi asa nu am mai fi inetresante, nu am mai avea farmecul nostru aparte, cum ne-am putea deosebi de voi?
Cine suntem? Nici noi nu mai stim. Cand ai lasat atatea de la tine, cand numai sti in ce sa crezi, cand nu mai sti ce te defineste, cand nu mai sti cine esti si cine vrei sa fi...cand tot ce credeai ca te reprezint si lumea in care traia ti-au fost zdrunginite si totul s-a naruit din temelie...acum e atat de greu sa incepi sa pui prima caramida din noul zid, care habar nu ai cum ai vrea sa arate, si te intrebi ...ce forma sa fie de data asta?...va urma...

2 comentarii:

  1. f adevarat ce ai scris aici...eu iti sustin ideile...acum sa vedem si reactia masculina:P

    RăspundețiȘtergere
  2. cineva mi-a spus ca "i-am ridicat standardele" si ca acum cand e cu un barbat si esueaza se gandeste la mine.....daaaaaaa! dracul nu e chiar asa de negru...in viata poti sa fii tot ce vrei si mai ales voi femeile aveti o putere mare de adaptare!(sa nu spui nimanui ca am zis asa ceva ca o sa ma dea afara din grupul barbatilor :P)

    RăspundețiȘtergere