Shakespeare Quotes

sâmbătă, 7 august 2010

Rise and shine!



Good morning sunshine!
Asa ar fi trebuit sa inceapa fiecare dimineata...Ei bine, uite ca finally m-am "trezit" din amorteala in care am zacut in ultimii 2 ani, stiu ca pare trist, intr-adevar e o perioada destul de lunga...adevarul e ca undeva pe "drumul' asta m-am ratacit, fara sa-mi dau seama. Nu imi amintesc cand s-a produs aceasta pierdere, cum a luat nastere, de unde a inceput sau daca trebuia sa duca undeva. The point is that... I miss the old me!!
Partea buna din toata hibernarea asta, e schimbarea fizica(schimbare=imbunatatire) si dorinta de a face mai mult pentru mine, dar asta nu ma face un om mai bun. Imi aduc aminte cum, acum ceva vreme ziceam ca pe mine nu ma schimba nimeni si nimic...ei bine, people change, de fapt viata ne schimba fara sa ne ceara permisunea. Suntem atat de mici, firavi, slabi, vulnerabili, uneori lipsiti de vointa, incapabili sa ne opunem acestei "miscari" turbulente care ne ia pe sus si apoi ne lasa lipsiti de vise, fara sperante si dorinte, cu orgolii ranite si cu ganduri de mult prafuite. Cati dintre voi stiti cine sunteti? Ce vreti de la viata, de la voi insiva? Care e scopul vostru? Cam astea au fost intrebarile cel mai des intalnite de neuronii mei, unele dintre ele au primit raspuns, altele inca nu. Multa vreme am crezut ca oamenii sunt buni, ca au intentii bune, ca vor sa te ajute...toate astea pentru simpla lor satisfactie sufleteasca...nu credeam ca fiinta umana e atat de parsiva si egoista. Poate ca asta e unul din visele mele imposibile, speranta ca o sa fim mai buni, ca o sa evoluam, ca o sa lasam la o parte ambitiile prostesti si tot felul de figuri si pareri ca suntem superiori celui de langa noi. Intr-adevar exista persoane mai bune decat celelalte, iar ceea ce-i diferentiaza e faptul ca nu vor sa demonstreze oricui cat valoreaza si cat nu. Genul asta de om trebuie descoperit, nu luat precum o carte, pe care o citesti, ii cunosti actiunea, pesonajele, caracterele, tot, iar atunci cand o sa inchizi coperta de final sa nu te mai surprinda absolut nimic. Ca deh...ai citit, tu sti...acum te intreb eu...ce farmec are viata fara acel gram de suspans, de dubiu care i-a nastere cand nu stii ce gandeste?
Intr-o noapte nu departe de ziua de azi, m-am trezit, m-am uitat la ceas, era undeva in jur de ora 4 dimineata, iar singurul gand care imi rasuna in cap era..."Asta nu esti tu!"... si da asa e...
...Asta nu sunt eu indeplinindu-mi destinul.
Asta nu sunt eu calcand pe urmele parintilor mei.
Asta nu sunt eu incercand sa salvez lumea.
Asta nu sunt eu. E doar o nenorocita de "momeala".
...o pauza in gandurile mele...
si apoi un amalgam de idei m-a lovit...
Asta sunt eu preluand controlul... de la indifenenta, de la neimplicare, de la societate, de la sistemul in care traim, de la nedreptate, asupra pungile de plastic, bauturile energizante, fast-food-urilor, facturilor, asupra tastaurilor galagioase, a calculatoarelor, a gunoielor categorisite si apoi amestecate, de la spaga, de la minciuna in care traim, de la iubiti care insala, de la rahatul de cel mai bun prieten, de la iluzia ca am facut alegerea cea buna, de la manipulare.
Asta sunt eu preluand controlul asupra vietii mele...
Voi ce dracu' ati mai facut in ultima vreme?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu