Shakespeare Quotes

luni, 10 ianuarie 2011

Changing...changing myself!



Ce inseamna sa faci o pauza?Eu am obosit...vreau o pauza de la viata cotidiana. De azi vreau mai mult timp pentru mine, doar pentru mine...vreau sa ma recunosc, sa invat mai mult, pentru ca simt ca am fost trasa inapoi, a fost o perioada in care am avut parte de o persoana de la care nu am invatat nimic. Am hotarat sa nu mai utilizez facebook-ul, vreau sa nu mai vorbesc asa mult la telefon, iar mesajele vreau sa fie istorie...daca vrei sa imi zici ceva trimite-mi o scrisoare sau cauta-ma personal. Mi-am zis ca vreau sa cunosc oameni noi, dar nu acum...acum vreau sa ma redefinesc pe mine. Pe messenger mi-am setat statusul "definitiv invizibil"...probabil te intrebi de ce nu le sterg definitiv, nu fac asta pentru ca e singura legatura cu prezentul, cu oameni de care nu mai stiu nimic de mult timp si nu vreau sa pierd legatura cu ei definitiv. Azi mi-am schimbat playlist-ul nu ma mai intereseaza porcariile care se asculta in ziua de azi...vreau mai mult de la mine ca om slefuit ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu