Shakespeare Quotes

vineri, 7 ianuarie 2011

Hey... (...) !

Eli - Hey

Asculta mai multe audio hip-hop

Vise,iubire,emotii
Pe care se pare ca le stim cu totii
Cine se gandea
Ca se poate spulbera
Stiu ca iti amintesti
Nu ai cum sa uiti,nu poti sa treci peste
Nu ai cum sa minti
Ma doare foarte tare,dar trec peste
Chiar daca mereu ma ud cu lacrimi pe zestre
E trist afara stropii incep sa cada
Inima mea plange si nu vreau sa vada
Nu vreau sa vada pentru ca nu intelege
Cum a trecut timpul si mie tot nu-mi trece
Pot trece peste o rana sau o palma
Dar sentimentele sunt cea mai dura arma
Cea mai dura drama
Care ma invinge
Arde ca o torta care nu se stinge

Desi nu esti aici te am in fata.

Sentimente sincere in acelasi om
Aveam un vis cand ai plecat sa stins
Trist vroiam sa fie bine,sa redau placere
Cand vorbesc de noi,sa simnt o mangaiere
E multa durere nici pe departe bine
Cand ai plecat se pare,ca le-ai luat cu tine
Eu te astept pentru ca sunt acelasi om
Eu ce zic acum simnt pe bune
Ma simnt de parca am pierdut ce am mai scump pe lume.
Las timpul sa treaca si parca imi adoarme sufletul pe lac leganat intr-o barca
....nu mai e dimineata
Nu te tïn de mana
Dar te am ïn fata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu