Shakespeare Quotes

vineri, 26 octombrie 2012

scrisoare...

 Dragă Jerry,

 Ieri am facut pactul de a ne ignora, astfel incat sa ne traim vietile separat, in liniste,. Tin sa-ti scriu ca desi au trecut mai putin de 24 de ore, imi lipsesti. Adevarul e ca niciodata n-am crezut ca voi spune asta, sau ca iti voi simti lipsa. Fara tine ma plictisesc, imi lipseste suspansul la gandul ca nu stiu ce capacana ai mai pregatit, imi lipseste dorinta de a pune la cale o strategie sa te prind mai usor.


                                                                                  Cu drag Tom


Draga Tom,

O persoană care niciodată nu te lasă în pace este acea persoană care te iubește cel mai mult dar nu știe cum să arate asta. ;)

                                                                                   Cu drag Jerry

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu