Shakespeare Quotes

vineri, 28 decembrie 2012

tu in ochii mei...




De ce te iubesc?

Pentru ca ai bun simt. Pentru ca esti ascultator. Pentru ca esti familist. Pentru ca sti ce vrei, dar te grabesti (asta nu imi place).

Pentru ca....pfff...e greu sa spui ce ai stiut mereu dar nu ai avut curaj sa rostesti cu voce tare...


Pentru ca esti mare si impunator. Pentru ca ai gambe incitante si gat puternic.  Pentru ca arati impecabil in costum, dar iti sta cel putin la fel de bine si in tricou si fara. Pentru ca esti singurul care  m-a facut sa fiu geloasa. Pentru ca nu faci diferenta intre mov si lila. Pentru ca de fiecare data cand ma scoti din sarite, faci ceva si uit de ce m.am suparat pe tine. Pentru pasiunea infinita pentru masini, fotbal si sani. Pentru ca nu sti sa te exprimi, dar comunicam perfect din priviri. Pentru ca intr-un fel sau altul te gandesti la mine, prin complimentele sau criticile ("Ce incaltari urate ai.") pe care le faci. Pentru ca esti un prieten bun si imi dai sfaturi sincere. Pentru sentimentul de protectie pe care mi-l ispiri. Pentru inversunarea cu care crezi ca barbatii sunt singuri care conduc bine. Pentru ca citesti si ai cultura generala, pentru ca reusesti sa gasesti solutii la probleme complicate dar nu ai raspuns la intrebari de genul: "Care culoare e mai frumoasa?". Pentru ca esti tandru, cald, iubitor si ma faci sa uit de mine si de tot ce ma inconjoara. Pentru mutrita incocenta pe care o faci cand iti trece ceva prin minte si sti ca nu ai voie. Pentru modul absolut evident si studiat in care ma ignori atunci cand iti propui. Pentru ca esti simplu, deschis si spui exact ceea ce vrei sa spui. Pentru "prostul obicei" de a imi atinge talia cand treci pe langa mine. Pentru ca te alinti. Pentru ca o sa fi un tata minunat. Pentru ca esti singurul care m.a facut sa.mi doresc o familie. Pentru ca iti place barfa. Pentru ca esti curios. Pentru ca esti obiectiv, serios (cand trebuie), demn si am ce invata de la tine. Pentru ca arati bine si nu iti dai seama de asta ;). Pentru ca ma poti schimba, ma poti face sa vreau mai mult atat de la mine, cat si de la cei din jur. Pentru ca nu ramai indiferent daca sunt suparata si mereu pui intrebarea "Ce ai?". Pentru ca imi poti schimba ziua cu un singur zambet. Pentru ca nu pot sa ma supar pe tine, atunci cand comentezi aiurea, sau imi faci in ambitie doar pentru ca sti ca ma enerveaza. Pentru ca ai un simt al umorului asa cum nu il mai are nimeni. Pentru ca am incredere in tine. Pentru ca m-ai facut sa.mi doresc sa te las sa ma cunosti. Pentru gesturile marunte, prin care arati ca iti pasa si ca pui suflet. Pentru faptul ca  ajungand sa te cunosc, mi-am descoperit o parte a mea care refuzam s-o accept.  Pentru ca ai un raspus aproape la orice si esti convins si irevocabil ca ai dreptate (desi ti-am demonstat ca nu e asa ;)). Pentru ca mirosi bine (chiar si daca nu ai facut recent dus). Pentru ca fara tine m-as plictisi. Pentru ca "dai" impresia ca esti neajutorat si ca ai nevoie de ajutor. Pentru ca esti orgolios, intelept, imposibil, incapatanat si minunat.
 Pentru ca ai mainile mari, moi si calde. Pentru ca imi place sa te privesc in ochi, pentru ca de fiecare data cand fac asta, ei sclipesc. Pentru ca ai maxilarul  puternic si arcadele bine definite. Pentru ca esti inalt si ai picioarele drepte. Pentru ca ai buzele mari, umede, fine si le-as saruta la fiecare 5 minute. Pentru modul in care mainile tale imi descopera corpul. Pentru bucuria din ochi atunci cand iti place ceva sau te intriga, precum privirea unui copil care se bucura ca a primit o noua jucarie. Pentru ca imi place enorm cum iti sta cu barba, iti da un aer masculin, incitant, un pic misterios, te face barbat... si as putea scrie tot postul despre ce trairi imi provoaca imaginea mainii mele pe maxilarul tau. Pentru ca imi plac bratele ferme, care de fiecare data cand ma uit la ele imi doresc sa ma strangi in brate si imi dau acel sentiment de siguranta, protectie. Pentru ca ai un fund care imi atrage atentia. Pentru ca esti brunet.  Pentru ca imi place sa te tin in brate si sa iti simt corpul mare si moale, mirosul si ritmul, atat cel respirator, cat si cel generat de bataile inimii tale atunci cand te imbratisesz, devin mai intense si mai apasate. Pentru ca imi place si ma enerveaza in acelasi timp incapatanarea ta. Pentru ca ma completezi.
Pentru ca vorbim, ne spunem ce gandim si stim sa ne ascultam. Pentru sufletul tau de copil. Pentru ca incerci sa fi matur (cateodata chiar iti iese). Pentru ca imi place sa-ti fac masaj. Pentru senzatia de zvacnire a muschilor cand imi trec degetele pe spatele tau. Pentru ca te vad ca ma vrei la fel de mult pe cat te vreau si eu. Pentru ca imi place....imi place pe naiba, pentru ca ador fiecare centimetru patrat al corpului tau. Pentru ca esti exact ce am cautat. :) Pentru ca motivele pentru care te iubesc sunt mereu cu unul mai mult decat cele pentru care te urasc. Pentru ca esti exact asa cum m.am asteptat ca o sa fi.
 Imi lipsesti.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu