Shakespeare Quotes

duminică, 20 octombrie 2013

looking for...you

Tu, esti aici.
[...]
Atunci de ce te caut prin vise, ganduri si oamenii pe care ii intalnesc zilnic?

Tu...esti acolo, in fiecare dimineata ai grija de mine.
Ma uit la tine. Tu nu zici niciodata nimic, liniste absoluta, niciun sunet. Te simt, simt cum privirea ta ma cuprinde de fiecare data cand sunt speriata, sau nesigura. In continuare liniste.

"Iubire", cuvantul asta imi e atat de intiparit in suflet, atat de adanc incat ma doare. Am citit carti despre iubire, in niciuna nu este mentionata o durerea sau o tristetea atat de mare, care totusi iti da putere. De multe ori ma intreb ce e iubirea, cum e sa iubesti o singura data in viata, ce e sufletul pereche?
Nu o sa dramatizez prin clisee gen "esti dragostea vietii mele si nu pot traii fara tine", nu!
Imi doresc sa pot intelege cum ochii tai imi inspira liniste, zambete, siguranta si nu in ultimul rand o afectiune nemaiintalnita, dar in acelasi timp o puternica nesiguranta. Esti departe, dar totusi esti langa mine. Ma tii de mana, si uitandu-ma la tine inteleg ca ai face orice sa ai grija de mine, de sufletul meu pierdut. Da, pierdut! L-am pierdut la un pariu cu viata, sau mai bine spus cu soarta.

Oriunde ai fi, sa tii minte ca cineva in felul lui ti-a dat tot ce avea mai frumos. Amuzant, probabil crezi ca delirez dar ceva imi spune ca nu sunt singura care a pierdut pariul cu hazardul. Linistea ochilor tai mi-au "soptit" ca in sufletul tau zace si al meu. Te rog sa ai grija de el, ultima data era naiv si inocent, s-a indragostit de un om cu sufletul mare, dar cariua i-a lipsit curajul sa recunoasca ce simte si sa lupte.

...

Tu esti mereu cu mine. Esti aici si ai grija de mine asa cum as fi vrut sa ma ingrijesc de tine.
Tu esti acolo, acolo in inima mea. Si o sa traiesti pentru totdeauna, esti nemuritor. 

"M-a luat în braţe şi nu mi-a mai dat drumul. Şi râdea. Râdea de parcă plângea. Băi, deci femeile fericite plâng. " SCRISORI CATRE RITA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu