Shakespeare Quotes

luni, 4 noiembrie 2013

scrisori...

"Te iubesc aşa cum iubeşti primul bărbat din viaţă, pentru că eşti primul bărbat din viaţa mea. Mi-a ghicit gândul – da, ştiu, nu este cea mai bună alegere, apoi a râs. Dar eu te iubesc pentru tot ce ai fi putut fi şi n-ai fost din cauză că nu m-ai găsit înainte de a fi cine eşti. Înţelegi? I-am făcut semn că nu, dar înţelesesem." 
...

"Ajunge să scrii doar o frază frumoasă ca să mă cucereşti. Aruncată aiurea, fără să vrei, între o cafea, o ţigară şi gândul că ţi-e bine aşa, fără să ai nevoie de nimeni." 

...

"Apoi, mâinile ei mi-au condus mai departe mâinile prin labirintul trupului şi le-au deschis poarta paradisului interzis, lăsându-le libere să exploreze locuri pe care nici un bărbat nu le mai cunoscuse până atunci. S–a întors cuminte către mine şi ne-am iubit."

...

"Eu aşa te văd, eşti ca un munte – plin de trasee turistice dificile, prăpăstii, cascade şi puţină lumină vizibilă doar dacă ai ajuns sus, în vârf. Tu nu poţi fi abordat decât printr-o escaladă, iar cine te-a cucerit ori rămâne acolo şi moare scurt, ori ia drumul înapoi spre bază în cădere liberă." SCRISORI CATRE RITA

    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu