Shakespeare Quotes

joi, 23 octombrie 2014

Daca iubim nu insemana ca suntem slabi






De fiecare data cand m-am simtit ranita am zis ca sunt slaba, ca asta e ultima data cand mai irosesc lacrimi din cauza ta. Dar am fost acolo si am crescut odata cu tine. Si indiferent ce ne rezerva viata, sti ca voi fi acolo neconditionat. Vei avea mereu locul tau in lumea mea. Din pacat nu pot spune acelasi lucru despre mine in cazul tau.

Am stat aproape unul de celalalt si am incercat sa ne intelegem reciproc. Nu te-am judecat nici macar pentru o clipa, nici macar nu as fi avut de ce si nici nu as fi putut. Eventual, mi-am spus parerea. De cele mai multe ori atunci cand ai trecut prin diferite momente marcante in viata, doar, in calitate de prietena, mi-am permis sa zic ce gandesc si fara sa fiu intrebata. Am avut grija, de fiecare data, sa imi expun gandurile delicat, fara sa jignesc si fara sa fiu brutala. Uneori sigur am ales formula nepotrivita, dar nimeni nu e perfect!

Ti-am scris mii de mesaje, ti-am spus de milioane de ori cat de mult insemni pentru mine. Poate ca nu am stiut cum sa-ti arat, sau nu am gasit modul prin care tu sa intelegi. Am fost mereu acolo si stiu ca si tu la randul tau ai fost acolo pentru mine. Ne-am ajuta reciproc si neconditionat. Aproape in fiecare clipa mi-am facut griji pentru tine. Imi place sa cred ca si tu ti-ai facut griji pentru mine. Ca mi-ai simtit lipsa, asa cum pe mine ma intrista absenta ta. 

Daca am avut momente dificile si am ales sa nu vorbesc cu tine o perioada, a fost pentru ca am avut nevoie de timp sa asimilez ceea ce se intampla, dar nu cred ca am lasat lucrurile la voia intamplarii, mai de vreme sau mai tarziu ne-am "asezat" la o vorba " de lamurire". Pentru tine, am invatat ca din orgolui poti pierde multe. Doar ca in cazul asta nu e vorba de orgoliu, ci de incredere. Daca au fost momente in care nu am fost fizic langa tine (si au fost cateva), empatia a fost mereu la fel de puternica. 
Cred ca dintre toti oamenii din viata ta, nimeni nu ti-a dorit binele mai mult ca mine (cine ar fi renuntat la ceea ce isi doreste, doar de dragul tau?). Si nici acum nu iti doresc altceva decat tot binele din lume, pentru ca meriti.

Cu totii avem un haos interior. Tu faci parte din al meu. Esti un haos frumos, placut, iar atunci cand te simt rece, placutul devine dureros. 

Imi pare rau!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu